Posted in Հայոց լեզու 11

Ուղիղ և հանգման խնդիր

Առաջադրանք 1․Գտնել ենթական և ուղիղ խնդիրը։

1․ Մեսրոպ Մաշտոցն ստեղծեց հայոց գրերը։

2․Տղան միայնակ վերանորոգեց տունը։

3․ Գիրքը փոխանցեց ընկերոջը։

4․ Հեքիաթները հորինում են մարդիկ` կյանքի տխրությունը ցրելու համար։

5․ Նա սիրում է մայրիկին։

Առաջադրանք 2․ Գտնել հանգման անուղղակի խնդիրները։

  1. Զբոսաշրջիկները մոտեցան եկեղեցուն։
  2. Երեխան հավատում էր մոր խոսքին։
  3. Ծեր կինն աղոթում էր Աստծուն ։
  4. Փողոցով քայլելիս ժպտում էր բոլորին։

Առաջադրանք 3․ Գտիր նախադասությունների ենթական, ստորոգյալը, ուղիղ խնդիրը և հանգման խնդիրը։

  • Աշակերտը մի անգամ հարց ուղղեց վարպետին:
  • Կարճ ժամանակում նա վաճառեց ապրանքը անգլիացիներին:
  • Դասղեկը գիրքը հանձնեց երեխային:
  • Իմ մտքում հրաժեշտիխոսքեր եմ ասում հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին:
  • Աստված Մովսեսին պատվիրում է մոլորյալ ժողովրդին դարձի բերել:
  • Աշակերտը մի անգամ հարց  ուղղեց վարպետին:
  1. հարց – ուղիղ խնդիր
  2. վարպետին – հանգման խնդիր
  • Կարճ ժամանակում նա վաճառեց ապրանքը անգլիացիներին:
  1. ապրանքը – ուղիղ խնդիր
  2. անգլիացիներին – հանգման խնդիր
  • Դասղեկը գիրքը  հանձնեց երեխային:
  1. գիրքը – ուղիղ խնդիր
  2. երեխային – հանգման խնդիր
  • Ես իմ մտքում հրաժեշտի խոսքեր եմ ասում հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին:
  1. խոսքեր – ուղիղ խնդիր
  2. քաղաքին – հանգման խնդիր
  3. Անդոյին – հանգման խնդիր
  • Աստված Մովսեսին պատվիրում է մոլորյալ ժողովրդին դարձի բերել:

Մովսեսին – ուղիղ խնդիր

ողովրդին – հանգման խնդիր

Թողնել մեկնաբանություն