Առաջադրանք 1․Գտնել ենթական և ուղիղ խնդիրը։
1․ Մեսրոպ Մաշտոցն ստեղծեց հայոց գրերը։
2․Տղան միայնակ վերանորոգեց տունը։
3․ Գիրքը փոխանցեց ընկերոջը։
4․ Հեքիաթները հորինում են մարդիկ` կյանքի տխրությունը ցրելու համար։
5․ Նա սիրում է մայրիկին։
Առաջադրանք 2․ Գտնել հանգման անուղղակի խնդիրները։
- Զբոսաշրջիկները մոտեցան եկեղեցուն։
- Երեխան հավատում էր մոր խոսքին։
- Ծեր կինն աղոթում էր Աստծուն ։
- Փողոցով քայլելիս ժպտում էր բոլորին։
Առաջադրանք 3․ Գտիր նախադասությունների ենթական, ստորոգյալը, ուղիղ խնդիրը և հանգման խնդիրը։
- Աշակերտը մի անգամ հարց ուղղեց վարպետին:
- Կարճ ժամանակում նա վաճառեց ապրանքը անգլիացիներին:
- Դասղեկը գիրքը հանձնեց երեխային:
- Իմ մտքում հրաժեշտիխոսքեր եմ ասում հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին:
- Աստված Մովսեսին պատվիրում է մոլորյալ ժողովրդին դարձի բերել:
- Աշակերտը մի անգամ հարց ուղղեց վարպետին:
- հարց – ուղիղ խնդիր
- վարպետին – հանգման խնդիր
- Կարճ ժամանակում նա վաճառեց ապրանքը անգլիացիներին:
- ապրանքը – ուղիղ խնդիր
- անգլիացիներին – հանգման խնդիր
- Դասղեկը գիրքը հանձնեց երեխային:
- գիրքը – ուղիղ խնդիր
- երեխային – հանգման խնդիր
- Ես իմ մտքում հրաժեշտի խոսքեր եմ ասում հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին:
- խոսքեր – ուղիղ խնդիր
- քաղաքին – հանգման խնդիր
- Անդոյին – հանգման խնդիր
- Աստված Մովսեսին պատվիրում է մոլորյալ ժողովրդին դարձի բերել:
Մովսեսին – ուղիղ խնդիր
ողովրդին – հանգման խնդիր