Posted in Մայրենի

Առաջադրանքներ

  1. Լրացրու՝ գրելով իա կամ յա

Բրազիլիա, սառուցյալ, քրիստոնյա, դաստիարակություն, պաշտոնյա, Ավստրիա, հեքիաթային, հոգյակ, լռելյայն, Նորվեգիա, Օֆելյա, միմյանց, ակադեմիա, նյարդային, խարտյաշ, շուրջերկրյա, օլիմպիական, պատյան, քիմիական, Արփիար, Ամասիա։

2.Լրացրու՝ գրելով իա կամ եա

Անդրեաս, ակացիա, միլիարդ, այժմեական, քվեարկել, միջօրեական, անատոմիա, բիլիարդ, հրեական, առօրեական:

3.Նախորդ վարժություններից ամեն մեկից ընտրիր 2-ական բառ և կազմիր մեկական նախադասություն:

Օֆելյան իմ ամենամոտիկ ու ամենալավ ընկերուհին է։

Իմ եղբայրը երազում է, որ գնա Բրազիլիա։

Փողոցներում, այգիներում շատ ակացիա տեսակի ծառեր են աճում։

Ես հեռուստացույցով տեսել եմ, թե ինչպես են մարդիկ բիլիարդ խաղում, և ես երազում եմ գնալ այդտեղ և իմ հայրիկի հետ բիլիարդ խաղալ։

4.Գտիր համարժեք բառերը, լրացրու շարքը:

Դեղին, դեղձան, շեկ, խառտյաշ։
Լուռ, լուռումունջ, լռելիան։
Ժամանակակից, արդի, այժմեական։
Երկնագույն, լազուր, լուրթ, կապույտ։