Posted in Գրականություն 9

Կրթահամալիրի 7 հրաշալիքները

Ինչպես գիտեք ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Կրթահամալիրի մեջ մտնում է յոթ դպրոց։ Իսկ ես սովորում եմ այդ դպրոցներից մեկում ՝ Ավագ դպրոցում։ Կրթահամալի դպրոցներն են՝ Արևելյան դպրոց պարտեզը, Հյուսիսային դպրոց պարտեզը, Արևմտյան դպրոց պարտեզը, Հարավային դպրոց պարտեզը, Ավագ դպրոցը և Միջին դպրոցը։ Այսօր ուզում եմ իմ Կրթահամալիրի յոթ հրաշալիքների մասին պատմել։ Յոթ հրաշալիքներից են՝ Ջերմոցը, որը գտնվում է միջին դպրոցում և աճեցնում ենք ամեն ինչ նաև դրանք խնամում։ Երկորդ իմ հրաշալիքը՝ դա մեր մարզասրահներն են։ Ես շատ եմ սիրում այնտեղ սպորտով սբաղվել։ Երրորդ իմ հարաշալիքը՝ դա Ձիարշավարնն է դա գտնվում է Արևմտյան դպրոց պարտեզից մի փոքր հեռու։ Չորրորդ իմ հրաշալիքը՝ դա մեր առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներն են, որովհետև մենք առավոտյան գնում ենք դպրոց և ժամը՝ 9․00-ից մինջև 9․15 ընդհանուր պարում ենք և երգում Միջին դպրոցը և Մայր դպրոցը։ Հինգերորդ իմ հրաշալիքը՝ դա մեր համակարգիչներով աշխատելն է։ Մենք մեր տնային առաջադրանքները դնում ենք մեր անձնական բլոգներում (կայքերում) և ուսուցիչները առցանց մտնում են և ստուգում։ Իմ վեցերորդ հրաշալիքը՝ դա մեր ընտրության գործունեության դասաժամերնն են։ Իմ դասացուցակով երեքշաբթի և հինշաբթի օրերին ես ընտրությամբ գործնեություն ունեմ օրեկան 2 ժամ։ Ես այս ամենի մեջից ընտրեցի կերպարվեստը։ Եվ ամենավերջին իմ յոթերոդ հրաշալիքը՝ դա էլ ֆիզկուլտուրայի ընտությունն է։ Մենք ֆիզկուլտուրան ընտրում ենք ըստ մեր ցանկության։ Իսկ ֆիզկուլտուրայի մեջ ընտրել եմ վոլեյբոլ։